Senaste innehållet av saraholm

  1. S

    Canada 10/11

    Oktober redan?! Det var fint! Vi planerar dra i slutet på november, början på december. Drar snart till Oslo för att jobba ihop pengar. Vart från Norge kommer du? :)
  2. S

    Canada 10/11

    Hallå! Vi är tre tjejer som ska dra över o säsonga i Whistler. Någon som har koll på boende o kanske har lust att dela? 20 år, från Helsingborg.
Tillbaka
Topp