Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja, Jag är grymt sugen på att dra ner till St Anton och vara där resten av säsongen. Undrar om det är någon som behöver en inneboende? Har jobbat ett tag i norge nu och tröttnat ganska gött på det. Har också en fundering kring ifall det är svårt att få jobb ifall man kommer ner kring den 10...