Senaste innehållet av Tomine

  1. T

    Snø i Iran nå?

    Takk for svaret!! Drar ned på søndag og er selvsagt spent på hvor mye snø det er der. Viktig at det er en god base, resten får vi ta som det kommer...
  2. T

    Snø i Iran nå?

    Jeg lurer på om noen vet hvordan snøforholda i Iran (Dizin) er akkurat nå?? Har lett på diverse nettsteder uten å finne ut av det. Er veldig takknemlig for svar.
Tillbaka
Topp