Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej hej
Jag söker boende för en månad (ca 15 dec-15jan) i Revsltoke/ Kicking Horse för mig och tjejen. Vi var i Whistler förra säsongen, men nu har vi "bara" plats för en månads skidåkning. Någon som redan fixat boende och kan klämma in två glada själar en måndad så hör av er! Alla förslag är...
Tja,
jag och min tjej (24 och 26 år) söker boende i Kanada för säsongen, gärna Whistler eller Banff, men är i nuläget öppen för det mesta. Vi kommer till kanada i början av december. Så om du behöver fylla ut ditt boende hör gärna av dig!