Hej! Jag och min bror har nu bestämt oss för att vi skall spendera säsongen 08/09 i Kanada. Med vi är otroligt kluvna emellan de båda orterna Whistler och Fernie.
Vi har kollat upp mängder med fakta, bloggar, forumstrådar, berättelser och mer för att kunna bestämma oss men har ännu inte...