Sökresultat

  1. Amyhav

    2 tjejer letar boende i chamonix för några veckor i feb!

    Hej! Någon som har plats (säng, soffa, golv..) till två tjejer i februari? Vi kan åka lite när som helst i februari och tänker oss stanna 2-3 veckor. Gjorde en säsong förra året i chamonix och saknar det lite för mycket nu! Vi är båda 20 år, en på skidor och en på snowboard. Pma mig här eller...
  2. Amyhav

    Bataleon Feelbetter - 143 eller 138?

    Hej!! Behöver hjälp med val av längd på en Bataleon Feelbetter.. Jag är 154 cm (alltså väldigt kort..) och har åkt snowboard i några år någon vecka varje gång. Är alltså ingen avancerad åkare men då jag ska säsonga nu i vinter vill jag utvecklas och bli bättre. Tänker mest åka pist och...
Tillbaka
Topp