Åkte vallée blanche för andra gången nu på sportlovet. En grymt skön adrenalinkick får man ju av det men det är inte precis superskidåkning. Men ändå ett måste. Jag skulle vilja prova den med guide någon gång. Aiguille du Grands Montets är också ett måste.
Är det någon annan än jag som tycker...