Sökresultat

  1. E

    Hjälp mig med boende i verbier i januari!

    Jag heter Emmy och är nere i verbier nu. Har dock bara boende fram till januari, söker antingen plats i ett existerande boende elelr folk att hitta ett boende tillsammans med. Intresserad? Hör av dig på min mail: Emmyesbjornsson@hotmail.com el ring: +41774637072
  2. E

    Boende sökes från januari i Verbier

    Jag heter Emmy och är nere i verbier nu. Har dock bara boende fram till januari, söker antingen plats i ett existerande boende elelr folk att hitta ett boende tillsammans med. Intresserad? Hör av dig på min mail: Emmyesbjornsson@hotmail.com el ring: +41774637072
  3. E

    Verbier 08/09

    hej! jag är en tjej på 19år som tänker åka ner och säsonga i Veribier nu i vinter men har inte direkt någon större koll på läget och har dessvärre ingen att åka med. Så om det är något som är intresserad på att haka på eller bara har lust att informera mig lite om hur det går till osv. Tänker...
  4. E

    St. Anton(?) 08/09 - Dela boende

    jag är jätte intresserad av att dela boende med er i St.Anton och jag är även på att bli filmad är inget problem för mig. Hör av er till min mail om ni är intresserade: Emmyesbjornsson@hotmail.com
Tillbaka
Topp