Har precis kommit hem från Val d'Isere. Var en helt otrolig vecka. De första 3 dagarna snöade det och därefter var det strålande sol i 3 dagar. Helt otrolig åkning, både i backen och utanför. När man sedan lägger till att det kostade 4.000 för flyg, boende, liftkort och halvpension...
Se...