Hej!
ikväll var jag och åkte, hände en små tråkig sak. jag vände mig och åkte baklänges, fick ett snedskär och stöp bakåt. vet inte riktigt hur jag föll i snön, men jag lyckades knäcka mina skidor. Det var 3e dagen jag åker på dom. Ett par Head J.O pro mod. Förstår inte hur det kan hända, det...