Sökresultat

  1. JBlom

    Tråkig / komisk sak.

    Hej! ikväll var jag och åkte, hände en små tråkig sak. jag vände mig och åkte baklänges, fick ett snedskär och stöp bakåt. vet inte riktigt hur jag föll i snön, men jag lyckades knäcka mina skidor. Det var 3e dagen jag åker på dom. Ett par Head J.O pro mod. Förstår inte hur det kan hända, det...
  2. JBlom

    Besluts ångest!

    Jag ska köpa nya skidor, va inne på ett par Salomon Dumont pro mod förut. Men jag är osäker om jag kanske ska köpa ett par Head J.O pro mod istället? Åker mest park, inte allt för mycket pist. Vilka ska jag välja? Tack på förhand!
  3. JBlom

    Rätt längd?

    Jag funderar på att köpa ett par Salomon dumont pro mod, de finns från 171 och jag själv är bara 173-174. Och jag vet att vissa tycker att man ska ha längre än sig själv. Borde jag satsa på dem?
Tillbaka
Topp