Sökresultat

  1. N

    Hjälp med köp av telislagg!

    Tack för alla svar, har varit inne på ett par beggade X-Scream, men vilken längd är lämplig?Hur mycket ska man pröjsa, de flesta verkar ligga uppåt 3 lusentappar...känns svettigt med tanke på att man kan införskaffa ett par nya (fjolårs) för 4... Är X-Scream lämpad för en gosse som inte är född...
  2. N

    Hjälp med köp av telislagg!

    Tack för tipset! Är TM och 9.22 samma skida? Fler tips mottages tacksamt!! :-)
  3. N

    Hjälp med köp av telislagg!

    Är på gång att köpa nya telislagg. Har ett par gamla K2 Off Piste, men de börjar kännas en aning utdaterade i dagsläget...Mina mått är 189/90, fördelningen pist/offpist lär vara typ 80/20 och mina kvaliteter som telisåkare kan ju diskuteras ;-)...en typisk intermediate...skulle var GRYMT glad om...
Tillbaka
Topp