Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej tankte hora om nan har plats i bilen hem fran Chamonix till Sverige, i slutet av april, runt den 25...
Jag har telenr +33(0)622 79 81 71 lr svara har.
Helena
Hej alla sugna åkare
Är det någon som åker ner till CHam i början av jan? Jag vill gärna åka med...har även tillgång till bil själv men har inte bestämt om jag skall ta den ner...beror på om jag får sällis eller inte...
/
Hellen från fjällen