Sökresultat

  1. Rebecc_a

    Vill du åka till riksgränsen?

    jag hade gärna följt med, men tyvärr ser min ekonomi ut so fan... eller rättare sagt den finns inte.. ha så ball!
  2. Rebecc_a

    Stöten!!

    jag o några kompisar ska åka dit v 12... är det någon som kan ge mig en recension?? jättenyfiken på hur det är där.. kanske inte "världens" ställe men ja e nöjd bara jag kommer till snö och backar...
Tillbaka
Topp