Har haft problem i flera månader med min fot och har haltat runt varenda dag och kan knappt somna pga. smärtan. Var nyss hos läkaren och han sa att det kan vara så att jag har slitit bort allt brosk i fotleden, ska göra en sista skiktröntgen för att vara säker och om det är så kan jag aldrig åka...