Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Jag ska vara pappalediga från februari 2011. Vi tänkte åka ner till alperna 5-8 veckor (februari-mars). Finns det någon här som har några bra tips? Vi har barn som är 1 och 3 år gamla så skidåkningen kommer inte förläggas offpist. Finns det någon här som kan tipsa om en mysig by med några...