Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Jag ska köpa nya skidor till kommande säsong (Blizzard Gunsmoke). Har sedan innan en Salomon STH 16 årsmodell 2008 som sitter på ett par K2 Seth från 2008 just nu.
Funderar på om det är värt att byta till ny bindning eller om jag ska behålla den gamla. Om jag väljer att behålla den gamla...