Sökresultat

  1. M

    Någon son skall med STS till Badgastein?

    Tack för den redovisningen! Nu är jag lugnare... :- )
  2. M

    Någon son skall med STS till Badgastein?

    Någon som skall ner til Badgastein i Påsk?? Man börjar bli orolig när man ser att det är 10-15 plusgrader i byn, någon enstaka minus i backen! Är det någon som varit nere de senaste veckorna som ge lugnande besked??? / M A
  3. M

    Fisher DRS 12

    Hej, Jag har hittat ett par begagnade Fisher DRS12, och undrar vad man ska ge för dem (bra skick) ? Åkta 4 veckor, nyslipade, nyvallade.
  4. M

    Mat-meny Badgastein STS

    Hej, Är det nån som åkte med STS och deras "Specialpaket" till Badgastein och kan nämna något om 3-rätters menyerna..? Eller de kanske rent av finns att hitta på nätet..?
  5. M

    Pjäxor Dalbello?

    Hej! Är det någon som vet eller har någon uppfattning om pjäxorna Dalbello TRX9 Custom..?
  6. M

    Pureski.nu

    Hej, Nån som har någon erfarenhet av www.pureski.nu, verkar ju toppbilligt!! (om än dock väääldigt begränsat urval..) / M
  7. M

    Kostnad att hyra ?

    Det verkar luta åt att köpa här hemma ändå, har hittat både pjuck och lagg förr 995:-/st..
  8. M

    Skid-djungel..

    Eftersom jag nu haft uppehåll några år så märker man att skidorna förändrats en hel del. De sista jag hade var av vanlig rak modell, och då var "timglas" en nyhet (ja ja det var ett tag sen..). Vad ska man välja idag och vad gör bredden för skillnad, en del är ju nästan lika breda som långa :-)...
  9. M

    Kostnad att hyra ?

    Jag ska till Österrike, Badgastein.
  10. M

    Kostnad att hyra ?

    Hej, Vad kostar det ungefär att hyra ett par Carvningskidor, av enkel modell..? Eftersom jag inte vet hur många år det går innan jag kommer åka igen, så kanske jag hyr pjäxor också.. då är det väl enklast om jag gör detta här hemma, t ex Intersport..??
Tillbaka
Topp