Sökresultat

  1. Mayzeez

    Behöver man eg. ta med egna lakan på bummarsäsong?

    Haha! Banal fråga kan tyckas... men de tar ju så sjukt mycket plats, och under min säsong i BG förra året ingick alla sängkläder i hyran. Så: blir det till att släpa med lakanen till St Anton eller inte? Nu är det inte långt kvar - hoppas på grymt nyårsfirande där nere! Ha det finfint!
  2. Mayzeez

    Har du nå boende i Chamonix 08/09 till oss eller?

    Hejsan, hejsan! Jag heter Maja, är 19 år och bor i Gävle. När jag gick ut gymnasiet i våras var det liksom självklart vad jag hade framför mig - minst en säsong bland de sköna alptopparna! Jag åker skidor och har gjort det sedan jag var en liten hjälmfoting. Oftast åker jag i Kungsberget, men...
Tillbaka
Topp