Sökresultat

  1. J

    Lägenhet i Charm finnes

    Hej Vi e två grabbar som skall till Charm.... Tyvärr kan vi inte utnytja den lägenhet vi fått tag på hela tiden, därför behöver den uthyras hela december halva januari samt april o eventuellt lite i Mars. Under tiden mitten Januari- mitten (slutet) Mars finns dessutom en sängplats..... Hör av...
  2. J

    Saalbach...

    Hej oxå två grabbar från Skåne (Lund) som är i samma sitts, tipps/ideer om boende/dela?
  3. J

    boende chamonix.

    Gissar att boendet e upptaget?? Nåväl, jag o en polare är mycket intreserade av dessa datum, plats i bil finns förmodligen om du/ni inte har själv.... MVH
Tillbaka
Topp