Hej alla glada skibums!
Nån som ska åka till Serre Chevalier i vinter? Jag och min kompis Elisabeth ska ner i början av december. Den första veckan har vi ett ställe att bo på men sedan vet vi inte. Är det möjligtvis nån som ska dit som har en lägenhet som de vill dela med sig av? Hör i sånt...