Sökresultat

  1. Ida_A

    Engelberg!

    Hej. Vi är två tjejer som ska ner till Engelberg runt den 18:e januari. Finns det någon som ska ner dit då med bil och som har plats för två pinglor?
  2. Ida_A

    Våta drömmar......

    ......om Serre Chevalier. Hej igen. Två brudar som ska till Serre Chevalier vill ha lite tips om jobb och boende. Allt uppskattas. Om d e nån mer som ska ner kan ni ju oxå höra av er. Tack för de få tips etc som vi fått hittills. Ha det bra och dröm er långt bort till snön.
  3. Ida_A

    Serre Chevalier

    Hej alla glada skibums! Nån som ska åka till Serre Chevalier i vinter? Jag och min kompis Elisabeth ska ner i början av december. Den första veckan har vi ett ställe att bo på men sedan vet vi inte. Är det möjligtvis nån som ska dit som har en lägenhet som de vill dela med sig av? Hör i sånt...
Tillbaka
Topp