Sökresultat

  1. KarinB

    Surftips

    Medans det i Sverige blir kallare befinner jag mig i San Diego, här skiner solen och det är varmt i vattnet. Hade tänkt mig att prova lite surfing, har kört bodyboard nu några gånger, kul jo visst, men jag vill ha en riktig bräda. Undrar om nån har lite tips på vad man ska ha för typ av bräda...
  2. KarinB

    All j-a packning...

    Det lilla, ellrr nej, det är inte det lilla prblemet längre. Hur skall man få ner all packning om man skall en hel säsong till alperna. Det är ju grymme dyrt att skicka ner grejor med lastbil-3000:-.... Har så mycket att det blev två flyttlådor typ. Bra tips ger belöning!!!
  3. KarinB

    Ses i St:Anton

    Många som skall ner till alperna verkar det som, jag tror det blir riktigt riktigt skoj. Jag har varit mycket i alperna men aldrig en hel säsong... Skickar därför en hälsning till alla er som sitter hemma och bara väntar på att få åka ner och åka skidor...Längtar redan jätte mycket, och jag som...
Tillbaka
Topp