Tja, Jag är grymt sugen på att dra ner till St Anton och vara där resten av säsongen. Undrar om det är någon som behöver en inneboende? Har jobbat ett tag i norge nu och tröttnat ganska gött på det. Har också en fundering kring ifall det är svårt att få jobb ifall man kommer ner kring den 10...