Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Yo!
söker boende i st. anton eller där i krokarna, för 1 person.
soffa, säng, golv, what ever.
är 22, man, student, snowboardåkare, puder älskare, lugn och skötsam, från umeå.
bodde i pettneu förra säsongen, funkade bra.
mvh
oliver
hej.
jag är en lugn umeå kille på 20, kommer ensam till st anton typ 12e mars. letar billigt boende i alla former. allt är av intresse, golv, soffa, säng!
skicka ett PM eller 00467 606 202 28
mvh
oliver
Hej.
Jag ska åka i österrike i några veckor. sitter och tänker på försäkring. vet någon vad som är bäst? kan man köpa försäkring i samband med liftkort? täcks man som svensk av EU regler i sjukhus?
mvh
oliver