hej hej,
jag funderar på en ny bräda för att hoppa
och åka i pipe med...har sedan nåt år en fin salomon
som tyvärr är alltför tung och klumpig för detta men
oslagbar i backen...hittade en riktig fräshing,
santa cruz womens C line...nånting...
undrar nu om nån vet var och hur man får tag på...