Sökresultat

  1. L

    supermountain som telisar.......

    Hej allihopa! Är det någon som har erfarenheter av Salomon supermountain? Jag tänkte köra telisar på dem, vad tror ni om det? Är dem för mjuka tro? Jag är 190cm lång och väger ung. 90kg.
  2. L

    nån som vet om salomon

    Är det nån därute som vet ifall salomon fortfarande gör supermountain-skidan. Eller har den försvunnit från deras program?
Tillbaka
Topp