Tjena. Nu kommer det ännu en trökig brädfråga;-)
Så här ligger det till, jag började åka bräda förra säsongen. Körde då årskort och utvecklades ganska mycket, (har åkt skateboard samt mycket skidor innan). Åkte då samt nu på en Ride Agenda 156! Köpte den billigt då ja inte visste om jag skulle...