Sökresultat

  1. Mr_brun

    MAYRHOFEN Säsong 09/10

    Var bokade du biljetten?
  2. Mr_brun

    Säsong i Hemsedal 09/10

    Området ni pratar om kallas för såta (hemsedals ghetto) som är tre hus med minilägenheter, bodde där förra året, är väldigt litet men funkar fint om man bor ensam, han som är hyresvärd heter öyvind eller nått hade mitt boende genom idp men nåra polare hyrde genom han öyvind och dom bodde typ...
  3. Mr_brun

    Säsong i Hemsedal 09/10

    Området ni pratar om kallas för såta som är tre hus med minilägenheter, bodde där förra året, är väldigt litet men funkar fint om man bor ensam, han som är hyresvärd heter öyvind eller nått hade mitt boende genom idp men nåra polare hyrde genom han öyvind och dom bodde typ gratis hela säsongen:P
  4. Mr_brun

    MAYRHOFEN Säsong 09/10

    Vet inte riktigt var det kommer landa men vi kommer ned 1 feb och är kvar tills stängningen, har boendet till 12 april. Det hade väll varit lite dyrt o stanna hela säsongen i det boendet sen hade vi inte riktigt möjlighet o åka dit så tidigt heller.. Ahh då kanske vi nästan är grannar då:D
  5. Mr_brun

    MAYRHOFEN Säsong 09/10

    vet inte exakt hur stort det är i kvm har sett bilder men kanske kan vara typ 50-60 det verkar helt ok med allt man behöver och uteterass och så det ligger bara fem minuter från penkengondolen :D
  6. Mr_brun

    MAYRHOFEN Säsong 09/10

    mjaa jag vet inte vi betalar 100euro per natt delat på 4 men det ligger centralt då! eller menar du att jag letat dåligt? aja skitsamma det är bokat och det kommer bli feeet:D
  7. Mr_brun

    MAYRHOFEN Säsong 09/10

    Vi bokade genom mayrhofen.at finns ju mycket boenden där, dock är ju det mesta dyrt men får jobba arslet av mig nu så funkar det nog:D
  8. Mr_brun

    MAYRHOFEN Säsong 09/10

    Hallå, Jag och tre polare har nu fixat boende i mayrhofen från 1 feb tills stängning! Heeelt sjukt taggade! Vi ses där:D
  9. Mr_brun

    MAYRHOFEN Säsong 09/10

    Det är nog relativt billigt. Efter ett "litet" felåk på hintertux förra året hamnade vi 15 mil från mayrhofen och fick åka taxi tillbaka det kosta ändå bara 200 kr per person och då var vi 5 i bilen i en minibuss med plats för 8. så kortare sträckor kan väll inte vara så dyrt?
  10. Mr_brun

    Dålig dag i backen, Nåt positivt minne.

    Jag kan ju berätta om en dag för ett par år sedan då vi var ute för att köra räcken, dagen hade varit skit vi hade blivit bortkörda från nästan alla ställen innan vi ens kommit dit. Vi hade börjat tappa tålamodet och kom till ett egentligen helt okörbart räcke på ca 20 meter med en buske som...
  11. Mr_brun

    [Artikel] Premiärhelg för Göteborgs Actionpark

    Det är det här det handlar om; http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=449990
  12. Mr_brun

    Bo i Hemsedal?

    Yess, kommer upp sista helgen i november :D sjuukt kul skare bli!
  13. Mr_brun

    Vad för skateboard?

    Venture superlite Low, är exempelvis en bra truck för street , btw ampethamine kullagrerna är inte bra, satsa på något lite bättre där.
  14. Mr_brun

    Vad för skateboard?

    har du 45,5 i skostorlek är nog en 8" i bredd bra, köper du en komplett på bananaz får du ju också riktigt schyssta truckar till, blank brädorna är helt okej, desvärre är de billiga hjulen inget vidare, men de funkar. helt klart en bra första bräda iallafall!
Tillbaka
Topp