Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
ja vet nått som är bra med snowblades det är lätt att åka och man lär sig grunderna och får ett intresse för skidåkning när ja var mindre så åkte ja blades men åker nu twins. och ja har bladesen att tacka för att ja började åka skidor