Sökresultat

  1. S

    Hammarbybacken

    Hej. Nu gör jag en tråd om hammarbybacken. Säg vad du tycker om parken. Vad ska göras bättre. Vad vill du ha. Vad är bra. Vad är dålig. Målet i vinter är att få en så bra och rolig park som möjligt!
  2. S

    Söker boende St Anton

    Söker boende i St Anton. Kompisen är redan nere nu och jag kommer komma ner den 9 dec. Har du någon plats över, hör av dig på freeride eller mail (orkanen20@hotmail.com)
  3. S

    Skizofren Film 06

    Den här skid/snowboardfilmen gjorde vi under den här säsongen. Vi gjorde det som ett projektarbete i gymnasiet. Det hela slutade med ett MVG och en bra film, bedöm själva, skriv gärna vad ni tycker. Vad ni tycker är bra/dåligt i filmen. Filmen är 30 minuter lång och ligger på 100 MB. ENJOY! /...
  4. S

    Electric EG 5 till hjälm

    Är det någon som har någon erfarenhet av att ha electrics EG 5 till hjälm? är bandet för kort eller sitter dom bra? vad har du för hjälm?
  5. S

    Ny bräda..

    kolla in www.blue-tomato.com jag har köpt därifrån och det funkar bra, 3 dagar tog det. Där finns oxå en guide om brädor som kan hjälpa dig.
  6. S

    Hammarbybacken

    Hur är hammarbybacken, har dom något bra hopp? är det mkt folk?
  7. S

    Snwbrd dok. på 2:an nu!

    En dokumentär om en riktig krigare på 2;an
  8. S

    Snowboard JAM i Skogås imorn!

    Imorgon sönd. 21 nov. i skogås, tänkte vi dra å köra snowboard i skogås trails -skateparkens dirt. Vi e där runt 12.00! Kom om ni vill, även glada skidåkare e välkomna.
  9. S

    real player

    Hur får man tag på real player, eftersom jag måste kolla på X-games!
Tillbaka
Topp