Sökresultat

  1. Henkebol

    Tignes eller Chamonix v.15

    Hej! Som rubriken säger tänkte ev dra ner v 15 till något av dessa ställen. Någon som är där eller har pålitlig snöinfo?? Tack på förhand:cool: Mvh///Henke
  2. Henkebol

    C60-erfarenheter?

    Hej! Funderar på c60 bindningar, men har läst bla på burtons community att många får ont i fötterna av dem(för styva). Någon som kört på dessa och kan dela med sig av hur dem känns??
  3. Henkebol

    Köpa ny gear, åsikter? =)

    Hej hej! Ska köpa nya prylar till denna säsong, och undrar vad ni tycker om setupen. Jag är 182 lång väger 80-85, strl 11 i skor. Åker allt, offpist, pist, park o pipe. Bräda: Burton baron 157 Bindningar: Burton C60 Skor: Burton Ruler Va tror ni om setupen?? Ja tror detta blir en allmountain...
Tillbaka
Topp