Jag får ont i knäna av att åka telemark speciellt efteråt. Eftersom jag säsongar nu går jag i princip runt med konstant stela och ibland värkande knän. Jag har varit hos en sjukgymanst och kollat upp det. Enligt henne var muskulaturen runt knäet inte tillräckligt stark och eftersom påfrestningen...