Sökresultat

  1. S

    Line prophet 100 kunniga å hjälpsamma själar sökes

    Hej! Är på jakt efter ett par line prophet 100 186or. De va slut på snowfit.co.uk. Vet ni om de finns någon annanstans till bra pris? Tacksam för svar! :)
  2. S

    längd på K2 COOMBack

    Hallöj! Tänkte införskaffa K2 coomback till vintern. Väger runt 85kg och är 183cm lång. Kör telis och är en hyfsad åkare. De finns som 181 och 188, så 188 känns ju som det naturliga valet. Men k2s skidor är väl som regel längre än vad som står angivet? Gillar att köra skog med snabba svängar...
  3. S

    Lætta telispjuck?

    Ær på jakt efter ett par lætta telispjæxor (inte læder). Kænns som alla telisprylar væger bly om man jæmfør med skidalpinismutrustning. Någon med førslag på vad som kan fungera bra i pist och på topptur? Har før breda føtter før scarpa och blackdiamond.
  4. S

    ont i knäna.

    Jag får ont i knäna av att åka telemark speciellt efteråt. Eftersom jag säsongar nu går jag i princip runt med konstant stela och ibland värkande knän. Jag har varit hos en sjukgymanst och kollat upp det. Enligt henne var muskulaturen runt knäet inte tillräckligt stark och eftersom påfrestningen...
  5. S

    Telemarkskidor för nybörjare

    Hej! Har tänkt att jag ska börja med telemark till vintern, aldrig åkt förut. Har möjlighet att köpa ett par Rossignol rebel 191cm med Rottefella chilli bindning. Är 183cm lång och väger 85kg. Är det något som skulle kunna funka för mig eller är dem för långa? Kommer nog i princip bara köra pist.
Tillbaka
Topp