Sökresultat

  1. D

    Boende i Fernie

    Det låter ju grymt, boende hemifrån vore ju kool att fixa... Hur långt från liftsystemet ligger det? Ligger det nära till Fernie och så?
  2. D

    Val d"Isere

    Är intresserad!!! Om det inte är fullt vill säga.... Jag + en till. Kontakta mig! Superseriös snösportdyrkare!
  3. D

    Boende ÅRE!?

    Ska på säsong i Åre.....lätt som plätt att fixa boende? /INTE. Någon som har ett bra tips, eller någon som redan har boende som vill hyra ut en kvadratmeter eller två?
  4. D

    Val Thorens eller Val Diseré???

    Jag klämde in båda ställerna den senaste säsongen. Kan på rak arm säga att en säsong i Val Thorens är inget att rekommendera då byn var något av det fulaste jag sett, ungefär som ett jättemarknadskomplex. Däremot har Val Di´sere den finaste och mysigaste byn jag någonsin stött på... Åkmässigt...
Tillbaka
Topp