Jag klämde in båda ställerna den senaste säsongen. Kan på rak arm säga att en säsong i Val Thorens är inget att rekommendera då byn var något av det fulaste jag sett, ungefär som ett jättemarknadskomplex. Däremot har Val Di´sere den finaste och mysigaste byn jag någonsin stött på... Åkmässigt...