Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi har en bokning genom Skistar i Hemsedal på sportlovet vecka 9 som vi tyvärr inte kan nyttja och det är för sent att avboka. Jag har pratat med Skistar och de har själva föreslagit överlåtelse av bokningen så jag provar här! Jag hoppas det är ok, annars tar jag bort tråden.
Vi har betalt...