Sökresultat

  1. Rasmus_Soderholm

    ST. ANTON v.13???

    Några som ska ner eller är nere i st. anton v. 13?
  2. Rasmus_Soderholm

    Hotel/boende i St. Anton

    TJena ute i snöyran. hoppas nån kan hjälpa mig i mina planer. Hade nämligen tänkt åka ned till St. Anton i slutet av mars 10 dagar drygt. undrar om nån har nån bra koll på vart det är bäst att bo, eller nån bra sida med länkar till hotel etc. Skulle vara klockrent! tack på förhand!! /rasmus
  3. Rasmus_Soderholm

    Hjälp mig starta min första St. anton säsong!

    Hej alla snögalna!!! Rasmus var namnet o jag har bestämt mig att ja vill säsonga i st. anton över denna vinter... Och så är det bara. det SKA bli så! planen är väl jan-apr. MEN!!! Jag behöver hjälp me i princip allt... Hur ska jag göra? alla ni skibums som har koll är extremt välkomna att skriva...
  4. Rasmus_Soderholm

    lösa pjäxor!

    Tjena allihopa, skulle vilja ha lite hjälp med ett problem ja har... Förra året så inskaffade jag mig ett par nya dalbellopjäxor... sköna som bara den... dock alldeles för mjuka upptäckte jag (crx cruiser) Mitt problem är att dom dom blir för lösa runt vaden efter 1-2 dagars åkning, stoppningen...
Tillbaka
Topp