Tjena allihopa, skulle vilja ha lite hjälp med ett problem ja har... Förra året så inskaffade jag mig ett par nya dalbellopjäxor... sköna som bara den... dock alldeles för mjuka upptäckte jag (crx cruiser) Mitt problem är att dom dom blir för lösa runt vaden efter 1-2 dagars åkning, stoppningen...