Sökresultat

  1. december

    Hjälp

    jag är en tjej som ska köpa bräda (första gången) och jag har just fått veta att en Sultan 150 är ganska bra bräda. stämmer det? sen undrar jag en sak med bindningarna.. hur mycket vridna ska dom va när ja bara åker pist, off-pist och endast lite hopp?
Tillbaka
Topp