Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Har en fråga som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med.
Jag hade av korsband + ledband i vintras efter en misslyckad landning.
Jag åkte på hyrskidor och vänsterskidan löste inte ut trots att det var en rejäl krasch och jag snurrade runt många varv.
I skiduthyrningen sa dom att...