Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Dom där roliga stoptunnorna som stog utplacerade under liftten för några år sedan varför tog man bort dom!?
Var ju kanon att tävla om vem som kunde få mest poäng när man kasta iväg ölburken!
Tjing!
Min ungkarlslya behöver nått på väggarna.. har tröttnat på Långben och dom där andra pajsarna.
Så jag undrar var man kan hitta affischer/tavlor med skidåkning som motiv.
Nån som vet?