Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tänkte tillbringa perioden Jan-Apr 2010 i Alperna. Frågan är var i h-e jag ska ha min bas.
Åker bräda och vill ha både puder/off pist och snabba branta pister. Har tidigare varit i Davos och gillade stället åkningsmässigt. Dock var det för dyrt att leva där.
Vilket land, vilken region och...