Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena!
började åka lite telemark för 3 år sen och fastande för de, skit kul ju! Men vill inte hyra längre utan funderade på i fall jag skulle köpa en telemark bindning och montera på mina gamla salomon shougun, och undrar då i fall de är en bra idé?
Tjena!
De e dags att köpa nya skidor och hittat armada bubba skidan och undrar då i fall nån har kört den å kan ge lite tips och så?
Den andra funderingen är; började åka lite telemarketing för 3 år sen och fastande för de, skit kul ju! Men vill inte hyra längre utan funderade på i fall jag...