Hvilke skimagasiner gjelder i Sverige om dagen, og er det virkelig noen der ute som fortsatt synes Åka Skidor
er bra? Jeg brukte å kjøpe Åka Skidor for en del år siden, men de siste årene siden synes jeg hele blekka har
blitt direkte kjedelig. Hvem faen gidder å lese om Anja Persson og andre...