Tjena. Jag är helt vanlig snubbe som ska jobba med att köra taxi i Hemsedal i vinter. Dock verkar det vara ett vanligt problem att det är för dyrt att bo om man inte är ett par stycken som delar på en lägenhet eller stuga. Så frågan lyder kort och gott ifall det finns några som är sugna på att...