Hej,
Nu så har det blivit dags att investera i ett par nya pjäxor. Förra helgen var jag inne på Alpingaraget och dom plockade fram två par pjäxor; Dalbello Il Moro och ett par salomon... Dalbellon satt riktigt skönt men enligt deras hemsida så är det en jibb-pjäxa och det har jag även hört från...