Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hallå där!
Vi är två killar (21 och 24) som hade tänkt ta oss över Atlanten och sno alla freshtracks som erbjuds i Revelstoke under den kommande vintersäsongen! Jobb hinner vi därför inte med utan bummarlivet och fullt fokus på skidor känner vi är rätt val! Blir snön för sönderkörd har vi tänkt...