Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja tänkte höra mig för här bland alla hårdgarvade skidåkare om det är nån/nåra som har lust att dela med sig av deras erfarenheter av bra skidfilmer. Ska man lägga c:a 300 kr så vill man gärna ha valuta för slantarna.
Jag köpte SkiMovie3 för ett tag sen och den var ju allt annat än dålig...