Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena
Tänkte köpa ett par K2 Extreme 09/10, men jag har hört från flera källor att årsmodellen innan
lätt går av, jag är inte sugen på att köpa ett par kassa skidor.
Det jag vill veta är om den här årsmodellen är förbättrad från 08/09 modell.