nu äre dags för nya lagg igen..
ja ska köpa nya twintips.. jag är 186 lång och väger 80kg..
är väl rätt ok i åkniningen, åker mycket i pist och ska väl leta mej in i parken och ut i offpisten lite mer nu..:P
Tänkte inte lägga så enormt mycket pengar på dom..
är väldigt sugen på Völkl...