Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hallå alla goa glada!
Är en tjej på 20 år som ska göra min första säsong nu till vintern. Siktet är inställt på st anton och det jag saknar är boende. Jag åker ner i mellandagarna med en kompis och letar boende antingen för hela säsongen (kan i värsta fall betala även för december) alternativt...