Hej!
Min fru och jag går inte helt i takt när det gäller åkning och jag vill gärna att hon ska börja uppskatta åkningen mer.
Hon är 158 cm lång och lätt i vikten.
Jag har idag ställt henne på ett par Salomon X-wing 155cm och hon tycker dom känns klumpiga.
Vad göra? Gå ner på 145? Hur ska man...