Hej
Letar nya skidor inför nästa säsong.
Har kikat en del på Extrems skida bullet. ( https://www.freeride.se/prylar/skidor/2010/extrem/bullet.html )
Tror ni den är ngt att ha? Gör extrem bra skidor?
Jag kommer att åka mest pist, men kommer även bli parkåkning.
Kommer de att passa?
Om inte...