Halloj grabs and girls.
Jag kommer förmodligen befinna mig på Nya Zeland i början på Juli i Sommar och hade tänkt att åka lite skidor. Jag vet att det finns en del olika skidsystem runt om på "ön", men känner ingen som har varit där så skulle önska lite tips från det allvetande Freeride. Har vi...